Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under februari 2009

Av Liz - 26 februari 2009 20:31

Idag red jag ut på Hraði sen red ja på gärdet oxå med honom mest i trav och galopp de gick bra....tre varv fick han gå i på gärdet de gick bra...

Av Liz - 25 februari 2009 20:24

 r ed ut på Hraði idag och sen var Nótt med på turen fast de gick inte såbra så jag fick rida vidare själv sen... de gick bra red mest i tölt och trav...men även galopp...Han prov lades i pass oxå och de gick bra och såg bra ut...sen red jag ut på Krapi red honom mest i trav och galopp men även tölt....de gick bra..

Av Liz - 24 februari 2009 20:20

Idag red jag ut på Hraði och hade Biða som handhäst och de gick bra... vi red tre varv på gärdet...i djup snö i trav och galopp mest...

Av Liz - 20 februari 2009 13:34

Idag red jag Hraði med Biða som handhäst och de gick bra vi red först ett varv i trav med lite växlande tölt på en upplogad runda... sen red jag ut en sväng och tillbaka och in på gärdet vi egentligen skulle rida på där red jag Hraði med Biða som handhäst 3 varv runt gärdet i trav och galopp de gick jätte bra senrd jag tillbaka till stallet och la filtar på dom och gav dom deras kraftfoder sen så fundera jag ett tag på om jag skulle ta Krapi idag med och de sluta med att jag bestämde mig för de så jag tog in Krapi och gjorde i ordning honom sen red jag iväg med honom mot myrkarby och en liten bit till med Anti hack ihäl ochde gick bra jag travade och galopperade med honom mest idag men även lite tölt och skritt och jag prova och tölta honom i ökad tölt och de kändes jätte bra han gick hur bra som helst i ökad tölt ;-D sen fick han en filt på sig när han kom till stallet och sitt kraftfoder...

Av Liz - 19 februari 2009 14:28

Idag red jag krapi och Hraði igen... jag red Krapi mot Nickbo hållet förbi myrkarby och längre jag galopperade och töltade mest med honom idag... de gick bra å han går jättefint...sen red jag Hraði åt fnysinge hårsbäcksdals hållet... de gick väldigt bra vi töltade å galoppera mest men även trava lite och skritta... när ja kom hem med dom så fick dom filtar på sig och sin kraft..

Av Liz - 18 februari 2009 15:23

God eftermiddag idag så red jag Krapi och Hraði och de gick bra..jag red Krapi åt fnysinge hållet och så mot hårsbäcksdalen de gick bra...jag red honom mest i tölt och galopp men lite skritt och trav oxå....sen så red jag Hraði åt Nickbo hållet red i djup snö och töltade mest men oxå galopp...

god fortsatt eftermiddag...

Av Liz - 17 februari 2009 14:50

Idag red jag Hraði och hade Biða som handhäst de gick bra jag red två varv på en liten upplogad runda...sen red jag tre varv på gärdet red i trav och galopp på gärdet i djup snö och de gick bra sen när jag var klar så la jag filtar på dom och gav dom kraftfoder.... go fortsatt eftermiddag...

Av Liz - 13 februari 2009 15:00

Idag red jag ut på Hraði först och då träna jag på tölt och galopp de gick bra vi red bortåt Hårsbäcksdalen. Sen red jag ut på Krapi och då red vi bortåt Myrkarby och längre jag red i trav, tölt och galopp de gick bra gillar Krapis tölt väldigt mycket, bara så ni vet....  ;)

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards