Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under december 2011

Av Liz - 30 december 2011 12:00

Idag red jag ut med några från stallet på Ídunn, vi red mot nickbo först men sen vände

vi och red mot fnysinge istället de gick bra red i tölt mest.. Hon går jättefint i tölten..

sen när vi kom hem till stallplan då fick jag rida henne i paddocken lite, tränade då på

stanna, gå, skänkelvikningar och ridvägar mest i tölt och trav då.. förutom i skänkelvikningarna

då red jag henne i skritt, hon funkade bra..

Av Liz - 14 december 2011 10:30

Idag red jag ut tillsammans med en stalltjej/medarbetare, hon red en häst som heter Mánadís...

Vi red mot fnysinge och vidare till hårsbäcksdalen de var jätte trevligt vi red mest i galopp och tölt de gick ganska bra för Mánadís hon hade lite svårt och fatta höger galopp bara så manda jobbade ganska mycket med det..

För mig och Hradi gick de riktigt bra.. När vi väl kom tillbaks till stallet så pysslades Hradi om och fick ett täcke på sig..

Ha en fortsatt bra dag..

Av Liz - 13 december 2011 10:45

Idag red jag och manda till lösdriften och kolla till den + öppnade några balar kolla vattnet med mera..

De var bra med dom.. sen red vi vidare mot vittinge hållet och de gick bra red mest i tölt och Manda red

sin häst Djásn de gick ganska bra för dom, och för mig och Hradi gick de oxå ganska bra..

ha en fortsatt trevlig Lucia..

Av Liz - 12 december 2011 11:00

Idag red jag och Manda till lösdriften, hon red Djásn och jag red Ásgrimur, vi red i tölt och trav..

vi kollade vattnet, kollade höet m.m i lösdriften, de gick bra, red sen vidare mot myrkarby en bit och

sen vände vi hemåt..

I stallet så pysslade vi om våra hästar och så..

Ha en trevlig dag..

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards