Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Liz - 21 oktober 2010 11:00

Idag red jag Hradi på bortersta åkern åt båda hållen ett varv åt

vardera hållen.. de gick bra red honom mest i tölt och galopp..

när vi hade ridit klart så fick han ute täcke på sig och så fick han gå ut till

sin lekkamrat...

Av Liz - 20 oktober 2010 11:15

Red som ovan mot Nickbo och sen in på travbanan,

red ett varv påp travbanan i galopp och tölt de gick bra, lite halt och ojämt men annars ok.. red sen hemåt mot stallet travade och töltade mest då...

väl inne i stallet så borstade jag av Hradi och lade ett ute täcke på honom så han fick gå ut igen..

Av Liz - 18 oktober 2010 18:30

Idag reds Hradei av en annan ryttare han lades

då i pass av den ryttaren och

jag tror de gick bra..

Av Liz - 14 oktober 2010 11:30

Idag red jag Hradi bara på ovalbanan jag red honom i V5 program åt båda hållen han gick bäst i vänster varvet.. så mer träning åt höger varv borde de bli men men.. sen red jag honom i T5 programmet i ena varvet de gick hyfsat bra sen fick han skritta hemåt, inne i stallet så fick han täcke på sig och sitt kraftfoder och sitt lunch hö..

god fortsatt e.m


Av Liz - 13 oktober 2010 11:45

Idag reds Hradi först mot Nickbo och sen tillbaks och ut på bortersta åkern och sen på närmaste åkern och tillsist på ovalbanan.. de gick br, han reds i tölt och galopp till och från Nickbo och sen på åkern reds han i bara galopp med lite trav på vissa ställen, på andra åkern så reds han bara i tölt och sen på ovalbanan reds han i alla fyra gångarterna och sen fick han skritta vägen hem och hemma i stalllet fick han sitt kraftfoder och ett täcke på sig... god fortsatt e.m

Av Liz - 8 oktober 2010 11:30

Idag red jag på en tur med sällskap de var trevligt vi red mot Nickbo och en bit förbi Nickbo red Hradi mest i tölt (usch på mig måste rida mera i de andra gångarterna oxå ;P hehe) men även i galopp och trav en del och så lite skritt...

gav Hradi sin kraft innan vi red så när vi kom hem till stallet blev han ompysslad och sen fick han ett täcke på sig.. god fortsatt e.m

Av Liz - 7 oktober 2010 10:45

Red ut mot Myrkarby men Hradi var fjantiga bara för att de regna och blåste så vi hade några diskussioner innan vi kom fram till huset innan Myrkarby.. men sen gick de bra red honom mest i tölt och galopp men även trav och skritt både dit och hem... väl hemma i stallet pysslade jag om Hradi och lade fleéce täcke på honom och gav han sin kraft och sen rörde jag mig hemåt.. god fortsatt e.m

Av Liz - 6 oktober 2010 11:30

Idag red jag Hradi runt åkern två varv (den bortersta) och sen ett halvft varv på den närmaste och sen ovalbanan ca 5 varv i skritt trav och tölt...

sen red jag hemåt och pysslade om honom och så sen släpptes han ut (fick kraft- fodret tidigare nämligen)..

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards