Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under januari 2015

Av Liz - 25 januari 2015 15:00

Red ut på Hraði, de gick bra red honom mest i trav, men även tölt och lite galopp.


Av Liz - 25 januari 2015 14:00

Fick prova och rida en ny idag som då heter Petúr, red honom mest i tölt men även 

i trav och skritt red mot fnysinge hållet.

Av Liz - 19 januari 2015 14:00

Men tänk va fel man kan ha ibland hittills skule jag har kunnat skriva i den men har inte riktigt koll men jag kan skriva från igår i alla fall. Idag var jag ute på Björsbo för de var lite saker som skulle fixas där i alla fall när det

var klart fick jag erbjudan att rida Gjafar eller Hraði om jag ville, i för sig hade jag fel kläder

men men de gör inget jag valde då att rida Gjafar jag red ut med honom, jag och cim (för hon var med oxå)

vi red mot lösdriften de gick bra jag red Gjafar mest i trav men även tölt, galopp och skritt oxå och de gick som 

sagt bra. När vi kommer tillbaks till stallet pysslar jag om Gjafar lägger täcke på och så, sen fråga jag om jag kunde rida Hraði oxå de sa dom var ok så jag red tsm med cim igen en sväng oxå denna gång red vi oxå mot lösdriften men även förbi och de gick bra jag töltade mest på Hraði men även trava och skritta, när vi kom in från turen pysslade jag om Hraði och lade täcke på sen åkte jag och handla i sala sen bar de av hemåt. ha de bra alla.

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards