Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under november 2012

Av Liz - 30 november 2012 19:00

Idag har jag anlänt till mitt förra jobb och skulle hjälpa till lite, för dom behövde lite hjälp...

Först fixade jag höpåsar och lade in i boxarna m.m sen ledde jag in hästar med hjälp av Cim

sen fodra vi kraften tsm. Sen gick hon och en kompis in och värmde sig ett tag. 

Sen kom de ut och Cim tog in Idúnn åt mig och jag pyssla om henne och tog ut henne i

paddocken och red lite lugnt på henne, Cim och kompisen gick in igen.

Jag och Idúnn träna på lite skänkelvikningar i skritt vi tränade även lite på tölt och trav red lite

volter m.m men ändå ett lugnt pass, tog in henne pyssla om henne och lade ett ute täcke på henne

och släppte ut henne. Cim och kompisen kom ut och cim red på Asse ett tag sen prova Cims

kompis att sitta lite på Asse (för Asse och Idúnn var dom som fanns och rida ifall jag och cim ville rida)

och hon tyckte de kändes rätt ok och fundera kanske på att börja rida där hos mitt förra jobb åter till Asse

sen tog dom inne Asse och pyssla om honom och sen Natta vi stallet och gick in....

Av Liz - 30 november 2012 18:30

....blogg men de har sina anledningar inget allvarligt eller så,

fast ni får räkna med att den inte skrivs i varje dag längre men som

ovan de har sina anlednigar så vi går inte in på de....

Utan räkna bara med att de skrivs i den bara då och då...

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards