Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under juni 2010

Av Liz - 17 juni 2010 10:15

Idag reds jag på uteritt mot Nickbos travbana som min äg. hittade till

sen ca tre veckor tillbaks... miinst två veckor sen..

ja ja i alla fall så  red vi ut på turen till Nickbos travbana

och där fick jag sen galoppera i både lagom tempo men även högt

tempo bara för att jag ska få upp min kondition igen...

de är fktiskt riktigt kul och springa i mellan tempo till högt tempo där

på travbanan och liz håller nog med hehe... ;P


tredje varvet på banan fick jag skritta en tredje del av banan och sen trava

och tölta ca en tredje del och sista tredj delen fick jag galoppera i högt till

mellan tempo så skoj så skoj... sen red vi hemåt halva vägen i skritt och sen andra halvan på vägen hem så fick jag trava och sista biten fick jag skritta på..

fick sköljas av och sen ett täcke på mig idag och stå inne en stund och äta lunch inne och sen mitt kraftfoder oxå de var trevligt...


god fortsatt eftermiddag/förmiddagvilket nu ni vill hehe ;)

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards