Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under april 2010

Av Liz - 16 april 2010 11:30

Idag red jag ut red mot fnysinge sen vilstena och sen hemåt

de gick bra red i galopp mycket och tölt men även trav och skritt..

han gick riktigt fint idag i tölten..


Av Liz - 15 april 2010 11:00

idag red jag ut mot hårsbäcksdalen,de gick bra

red mest i tölt och galopp...men även lite skritt...

red även i paddocken rätt mycket de gick bra red i tölt


och gjorde massa volter och byta om volter o.s.v

sen gjorde jag även skänkelvikningar de gick riktigt

bra...

Av Liz - 10 april 2010 10:15

Idag red jag ut mot Fnysinge och hårsbäcksdalen de gick bra

vi galopperade mest men även tölt och trav oxå.. å såklart skritt..

de gick som sagt bra men han var riktigt pigg, börjar få vårkänslor

troligen hehe precis som ja hehe *SMILE* red sen ett tag i paddocken

red då i tölt och trav på volter och fyrkantspår även denna gång hade han

öronen hela tiden spetsade framåt och lyssnade och uppmärksamt på mig

så kul han går så fint gjorde en del skänkelvikningar oxå de gick bra..



Av Liz - 9 april 2010 12:00

Idag red jag i paddocken en del och sen ut men de kan vart tvärtom oxå...

i alla fall dde gick bra och Hradi gillade och arbeta i paddocken verkade de somn han lyssnade nogrannt och hade hela tiden spetsade öron riktigt kul faktiskt..

jag red ut mot nickbo och mot myrkarby sen vände jag tillbaka..

och i paddocken så red jag på volterna gjorde skänkelvikningar

vändningar (bakdelsvändning/framdelsvändning) de gick bra

e så nöjd med han, han går så fint... nöjd :)

Av Liz - 8 april 2010 11:45

Idag fick jag i uppgift att rida Hradi mest i galopp

så jag gjorde de oc de gick rätt bra men han hade

lite vårkänsloroch var ovanligt pigg idag, men de gick

bra ändå så uteritten bestod mest av galopp idag men

även tölt och trav och skritt förstås de gicksom sagt bra..

Av Liz - 7 april 2010 11:30

Idag reds Hradi på lektion med Asse, de gick

riktigt bra de lilla jag såg, han gick jättefint i tölten

de jag såg som sagt, de var lite kul och se nån annan

rida på honom...


Av Liz - 4 april 2010 10:15

Idag red jag ut på Hradi mot fnysinge och vidare

mot hårsbäcksdalen en bit de gick bra....

red mest i tölt och trav men även galopp

de gick bra....

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards