Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under juli 2010

Av Liz - 17 juli 2010 16:45

Tävlade idag med Hradi och de gick sådär i fyrgången V5 och i T5 kom jag till en femte plats så nöjd så... även fast vi kunde kanske gjort lite bättre

men jag är nöjd ändå... och nog även Hradi...


Bilder kommer ut sen... :D

sådär nu e bilderna ute på bloggen... hehe ;-)


  

Fyrgången V5:n och här kommer jag i trav tyvärr så gick de inte lika bra i fyrgången som i tölten men men så kan de vara, är så nöjd ändå.... 


 

Här oxå även i fyrgången även de i trav...


 

Här blev jag och Hradi fotade efter passet i V5:n tror jag men de kan

även vara passet efter T5:n men de blev riktigt fint i alla fall tycker jag..




     

Nu fick jag vila ett tag tills tölten skulle gå av stapeln... så jag passade på och mumsa i mig lite hö...   



Här är oxå tölt grenen... T5:n..


  

Här har vi T5:n (tölten).. de är den grenen som jag gillar mest och jag tror

även Hradi Gillar den mest hehe... ;P

        

In på banan för att ta emot min 5:e placering i tölten T5:n..

     

Har tagit emot min 5:e placering och kommit ut från banan och ska till och röra på oss hemåt om en stund...

 

Här har Liz klivit av mig för att pyssla om mig och sen bär de av hemåt... och som ni ser är jag ganska trött nu så de ska bli skönt och få åka hem till stallet och vila...           

Av Liz - 15 juli 2010 11:15

Idag red jag Hradi på jobbets ovalbana de funkade hyfsat bra

galopp t.ex kunde gått bättre men men övning ger färdighet som

de brukar heta, annars gick allting för de mesta riktigt bra...

ska bara tänka lite mer på att räta upp mig..

de ska bli kul och se hur han ger ifrån sig på den riktiga banan...

Av Liz - 13 juli 2010 11:00

Idag red liz mig mot Nickbos travbana och red där två varv i högt tempo

i alltså både tölt trav och galopp men även lite skritt lades in...

Tränades liksom på V5 program och sen ett T5 program som liz kallade de..

och de gick riktigt bra.... lät de som hon tyckte...

Av Liz - 2 juli 2010 10:00

Idag fick jag rida ut med min chef vi red en bit ner till gärdet och

sen mot Nickbos travbana de gick bra jag red mest Hradi i tölt..

men även galopp sen när vi kom till travbanan då vart de tölt halva

travbanan och sen galopp resten av travbanan och lite tölt sista biten...

sen red vi hemåt och då vart de mest tölt och galopp men även lite trav..

och de gick bra och Hradi skötte sig hyfsat bra, red sen två rundor på chefens

ovalbana i tölt de gick riktigt bra sen så skritta vi hemåt och Hradi blev avspolad

och sen fick han gå ut i hagen...



Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards