Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under mars 2009

Av Liz - 31 mars 2009 22:03

Idag red jag ut med en tjej hon red på Ásgrimur vi red åt myrkarby hållet... jag red mest i tölt men även lite trav och galopp... på tillbaka vägen fick Hraði för sig att dra iväg kunde inte riktigt stoppa honom direkt men ett tag efteråt ca 100m (ramlade inte av uutan klev av) gick med honom ett tag och sen klev jag upp igen och då gick de bättre...

Av Liz - 27 mars 2009 22:07

idag skulle några komma och titta på Hraði och då fick jag äran och visa

honom för dom, jag visade honom i tölt trav galopp och lite lite skritt..min handledare var jätte nöjd med visningen av Hraði han tyckte jag gjorde den väldigt bra.. hehe de var kul och höra..så jag tackade och tog emot.. sen red jag Fróstrós ute på gärdet ett varv i bara galopp och två varv i trav och galopp de gick bra hon skötte sig även nu...hehe

Av Liz - 26 mars 2009 22:03

red ut på Hraði med min handledare på Eðall vi red mot Nickbo hållet de gick bra jag tränade på trav och galopp men även tölt..

Av Liz - 25 mars 2009 18:59

Idag fick jag rida Fróstrós ute på gärdet tre varv i galopp och trav de gick  bra och hon skötte sig fint... sen senare så red jag Hraði och då red jag ut med min handledare/chef vi red åt fnysinge hållet och sen mot vilstena och de gick bra tycker jag...

Av Liz - 24 mars 2009 11:00

idag kom Hraði och Snaefaris äg. och hälsa på för att

checka av dom lite, se hur de är med dom och hur dom har de.

och min chef red Hraði för äg. och han var väldigt nöjd med oss

och själva Hraði så jag fick bra beröm för att ja hade jobbat honom så bra, han var även nöjd med Snaefari...å de var kul och höra...

Av Liz - 20 mars 2009 22:11

Idag red jag ut med min chef och Pegasus de gick sådär han dumma sig och konstra sig och hade sig och jag försökte unvika och rida så nära honom och de gick ganska bra träna mest på trav och tölt idag men även lite lite galopp..

Av Liz - 19 mars 2009 19:27

Idag red jag Hraði på en långtur, jag red ända till säva förbi lösdriften ner till byn igenom byn och så hemåt de gick bra och Hraði verkade tycka om turen, vi tränade mest på tölt och trav men även galopp och skritt blev med hehe...jag satte oxå ca 9 st hästar på horsetrainern och de gick bra..

Av Liz - 18 mars 2009 19:13

Idag red jag ut igen på Hraði red ända bort till hårsbäck (där man kan gina till vittinge alltså) tränade på trav för det mesta men blev även lite tölt och galopp.... sen red jag hemåt tog hand om honom...

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards