Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under maj 2010

Av Liz - 30 maj 2010 12:00

Idag red jag i paddocken tänkte tömköra Hradi först

men jag hitta inte en till lina så de blev ridning i paddocken istället..

Red honom mest i kort tölt både på volt och fyrkant... sen tränade jag

på en del skänkelvikningar och de gick riktigt bra.. red även i trav på

volt och fyrkant men mest fyrkant gick hyfsat bra... Gjorde även en del

bakdelsvändningar.. gick riktigt bra... hehe...

Av Liz - 29 maj 2010 11:30

Red ut mot Nickbo... red även idag mest i kort tölt...

de går riktigt bra red oxå även i trav funkade bra...

tog någon liten galopp oxå men inte jätte mycket...

travade mest på hemvägen, han och jag behöver träna

på att rida i trav på långa sträckor.. funkade bra även de ;)..

hehe...

Av Liz - 28 maj 2010 11:00

Red mest i kort tölt hela arbetspasset, funkade bra..

Men jag red även i trav en del och galopp de gick bra...



Av Liz - 27 maj 2010 22:15

Red i paddocken först red då i kort tölt mest vi

håller nämligen på och tränar upp den hehe...

sen red jag i trav de gick bra... vi tog sen en tur ut..


Av Liz - 26 maj 2010 12:00

Idag fick jag vila de kändes lite konstigt eftersom liz alltid

brukar rida mig från ons-fre.. men de var ändå lite skönt...

så jag tog de rätt lugnt men ändå funderade lite men inte så

mycket mer...

Av Liz - 23 maj 2010 11:00

Idag red jag ut på en uteritt men hade Hradi fått välja hade

han hellre arbetat i paddocken idag med men ne de tyckte inte

jag så vi red ut och mot fnysinge vsk, vilstena och tillsist mot Flosta

de gick bra red honom mest i kort tölt och de gick riktigt riktigt bra

e så himla nöjd med honom... de vart även trav arbete och skänkel-

-vikningar ute oxå och sen galopp men mest kort tölt som sagt

gick såbra såbra....

Av Liz - 22 maj 2010 12:00

Red mycket i paddocken idag..

Jag red mest i kort tölt  och kort tölt i volter och så

de gick bra, men jag tränade även på traven i volter

och så de gick hyfsat de blev lagom många skänkelvikningar

oxå hehe han gick så bra... e så nöjd med honom

puss på dig Hradi..

sen tog vi en liten avkopplande uteritt mot nickbo...

de gick bra..



Av Liz - 21 maj 2010 12:00

Idag red jag Hradi en del i paddocken, vi övade

på tölt i volter och tölt i byt om volt m.m

Red honom även i kort tölt de tyckte han var väldigt

ansträngande så han blev fort varm men de gick bra, när

vi väl fick till korta tölten så gick han riktigt fint... sen tog vi

en liten sväng ut oxå de gick bra...


Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards