Hradi, Gjáfar m.fl.

Alla inlägg under november 2010

Av Liz - 11 november 2010 11:30

Idag gick Hradi på bandet han gick på Valiant prog. de finns ett sånt prog. han gick påp det i en halvtimme och de gick bra.. han fick sen gå ut till kompisen..

Av Liz - 10 november 2010 13:45

VILODAG

Av Liz - 6 november 2010 16:45

Idag red jag och Hradi på en kvällstur, vi red mot Nickbo och in på Nickbo travbanan halvägs runt travbanan såg jag och Hradi  tre st älgar springandes de var lite otäckt så vi stannade och vänta tills de sprang iväg sen red vi vidare runt banan red runt banan i trav, galopp och tölt men mest i tölt och galopp..

red bara ett varv på travbanan och sen red vi hemåt på hemvägen red vi i galopp och tölt mest. och även till nickbo red vi oxå även i tölt och galopp..

väl på stallplanen igen så ledde jag in honom i stallet och pysslade om honom och sen la jag ute täcke på honom och sen fick han gå ut..


Av Liz - 5 november 2010 12:00

Idag red jag ett varv på åkern och sen på ovalbanan i minst en halvtimme, på ovalbanan red jag i V5 i båda varven de gick bra men bäst i vänster varv, efter de red jag ut mot Nickbo och myrkarby de gick bra, red då mest i galopp och tölt allra mest i tölt... väl tillbaka så fick Hradi täcke på sig och sen fick han gå ut till kompisen..

Av Liz - 4 november 2010 11:45

Idag red jag med Hradi tre varv runt åkern jag red mest i galopp men även lite trav  och tölt... sen red jag ner till ovalbanan och red lite där de gick bra.. sen tog jag in honom och pysslade med honom fick täcke på sig och sen fick han gå ut till kompisen..

Av Liz - 3 november 2010 11:30

Idag red jag och Hradi ut med En tjej från stallet de gick bra vi red mot fnysinge och vidare mot vilstena de gick bra vi red i galopp och tölt mest, men även lite trav. Tjejens häst gick riktigt bra tycker jag.. Han blir nog en riktigt bra ridhäst så fort han är helt klar...  när vi kom tillbaks så lade jag ute täcke på Hradi och sen fick han gå ut till sin kompis....

Presentation


Här är jag Fródi Frá Vestra-Geldingaholti f.2001

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards